onsdag 2 december 2020

FYNDLÅDA, vad kan det vara, och ett riktigt STORBJÄRR

Jag har köpt en fyndlåda med en massa sybehör av olika sorter. Där fanns en liten påse i plast med text på kinesiska, kanske, och små pärl-liknande saker i, eller som grodrom, men jag kan inte se några hål i dem, så det är nog inte pärlor. Vet någon vad detta kan vara?
Helt rätt, kära Anonym! Nu har jag kollat upp och det är silika gel! Det är ju användbart, så bra! Tack!

Jag har gjort det! Trätt overlocken från start till mål, det är kul att lyckas med något och överraska sig själv! Nu behövs det lite klippning av tyg!
Liten bild på samma påse, jag har inte lyckas få bort fotot...Morr
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inte helt enkelt en påse torkmedel?

fale artut sa...

Tänkte på det, men den ligger ju i plast?!