lördag 15 december 2018

Någon som behöver en stickpåse/bra att ha påse? Auktion för Läkare Utan Gränser.

 Det är kallt som 17 och snart är det jul
Jag har sytt en stickpåse, i bomullstyg, vändbar och man får lätt plats med....
allt detta! På den första bilden har jag stoppat ner allt detta i påsen.
 En kort och en lång ögla gör att man kan sätta ihop den som på översta bilden.
 Höjd ca 30 cm, bredd 25 cm, botten 9*15 cm.

 Jag lägger ut denna som auktion, om någon är intresserad. Eventuella pengar skall gå till Läkare Utan Gränser, pengarna betalas till mig och jag sätter in dem på deras konto. Utgångsbud är 45 kronor.
Man kan ha allt möjligt i den förutom garn och stickning, skor, ull, ha som julklappsinslagning, eller kanske som samlingsplats för påsar av olika slag, reservvantarna eller favoritboken, det är bara fantasin som sätter gränser.
Lämna en kommentar om du är intresserad. För att Pengar och Posten skall hinna komma fram är sluttiden söndag kväll.
Vikt på påse 100 gram
Jag behöver mailadress så att jag kan återkoppla för leveransuppgifter mm.
AVSLUTAD!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bjuder 100kr
Laila/garntrassel.wordpress.com

fale artut sa...

Tack för det!
Jag har skickat mail till dig med uppgifter.

AnJa sa...

Men rackarns! Här får man lida över att det inte fanns tid med datorkoll i helgen! Falefin idé! Grattis till Garntrassel!