onsdag 4 november 2020

Vi Håller Ut






Vi Håller Ut, med en fin samling artister
har vi lyssnat på

Ja, visst gör vi!

Magnus Carlsson är med, och en massa andra underbara människor som vill göra lite EXTRA, och att göra andra glada är en bra sysselsättning. Att Magnus Carlsson kom först var bara för att min goda vän och vapendragare är förtjust i honom och har haft förmånen att se hans julshow, Mannen som har kontakter ordnade en signerad skiva och glad blev hon! Hon skulle ha fått den för länge sedan, men fick den nu, och hastigt kom vi på att man kan ha lite julkänsla redan nu, med fin musik, med tända ljus, med goda dofter, och små ljusa julprojekt att fördriva tiden och mörkret med. Man ser ju inte ljuset, där inget mörker är, och det låter ju UNDERBART om vi kan ge ljus till både oss själva och varandra, på olika vis.

Man behöver lite liv och lust omkring sig, och man behöver också välja sin egen musik ibland, som gör att dagen lyfter.

Bilderna tänker jag att om jag blir glad av dem, så kanske även någon annan känner likadant!

Var rädda om er, och om varandra!

Extra Tack till Mannens kontakt!

2 kommentarer:

AnJa sa...

Å jag blev tårögd nu! Ett positivt läsande i alla elände. Jag måste sluta att läsa allt hemskt om coronan. Det blir som ingenting kvar för positiva saker! Kram!

Cecilia sa...

Så fina bilder och glada tankar!