torsdag 31 mars 2016

Att få vara med på ett hörn

Idag ringde telefonen. Det var en av våra fårköpare som berättade att de hade fått lamm från "våra" tackor. Detta är LillVärstas Frida som har fått två fina grabbar. En del dagar känner jag mig lite melankolisk, och jag förstår att det är saknad efter fåren, det är ju lamningstid. Intensivt och spännande. Därför är det Så Extra Allt att få vara med lite på ett hörn.
För några dagar sedan var vi och kikade till värmlänningarna som är på nära håll, och då blev det gosa skall jag säga. Tänker ICKE tvätta mina vantar som luktar färsk ull!
I går kom ett tjockt brunt kuvert i postlådan. Det var lite reservdelar till min Glimåkra 2. Det är helt perfekt att kunna köpa till saker som fattas, med superb service!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Så fint att de håller er informerade om vad som händer och att ni får hälsa på fåren!