söndag 5 april 2020

En busbra grej! Lotteri, vinn resår och sy!,Vinnarna är!



Detta är en underbar sak, någon som kan gissa vad den skall vara bra till?
 Lotteri! Om man vill prova att sy med resår i glada färger för att muntra upp tillvaron kan man vinna 3 meter röd eller 3 meter lila resår, passande till trosor och kanter på kläder t.ex, köpt hos Bibbis Textil, så den går att använda i hennes tävling. Skriv en kommentar i kommentarfältet snabbt som ögat, jag drar två vinnare i morgon, måndag, klockan åtta på kvällen, då behöver jag få adressuppgifter på min mail så kan jag skicka dem snabbt, så hinner de komma fram till Påsk!
Vinnarna av resårerna är Elvy och Kata M
Skicka era adresser till min mail, finns på "min profil"
så kommer det resårer till er!
Det är ju helt rätt, Elvy, en extra hylla att ha plantor på!
Fast det behövs fler än en, tur att här finns resurser!

6 kommentarer:

KataM sa...

Hmm... om den är stabil nog, skulle det kunna vara en liten smidig pall att använda när man inte når grejerna på de överst hyllorna. Annars är den rätt lik min meditationspall, men den ser lite för hög ut för det syftet.

Elvy sa...

En pall att ha i fönstret för nyplanterade skatter. Lycka till i solen med nytillskottet !

Anonym sa...

Räfflorna säger att det är ett bakplåtställ :D

AnJa sa...

Ajaj här var jag för långsam :-). Hade nog ändå inte gissat rätt. Grattis Elvy!

AnJa sa...

Ajdå! Grattis även KataM!

KataM sa...

AnJa: Fast min vinst var högst oförtjänt. Fattar inte att jag inte gissade rätt, har flera gånger funderat på att snickra ihop en sådan hylla.